Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Leeuwen (ASR) Customer Experience Management Pro van het Jaar

De customer journey is duidelijk vormgegeven en het plan is volgens de jury een realistische implementatie van CEM
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Customer Experience Management Professional van het Jaar 2015 heet Robbert van Leeuwen. Hij is werkzaam als change consultant customer experience bij a.s.r., de verzekeringsmaatschappij voor alle verzekeringen. Hij kreeg de prijs tijdens het Customer Experience & CRM in 1 Day, een evenement over klantbeleving in Nederland.

Relevantie
De titel “Customer Experience Management Professional van het Jaar” is de opvolger van de jaarlijkse verkiezing van de “CRM Professional van het Jaar”. De verkiezing van de “Customer Experience Management Professional van het Jaar” is een initiatief van opleidingsinstituut Beeckestijn Business School, het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Customer Talk. Uit 75 plannen voor Customer Experience & Multichannel Management waren eerder al drie genomineerden geselecteerd op basis van volledigheid, relevantie en originaliteit. De andere twee genomineerden waren Stephanie Juranek, marketing- en communicatiemanager bij accountancy- en adviesbureau PwC, en John Leerentveld, consultant en merkverkenner bij ICT-dienstverlener Carthago ICT.

related partner content for mobile comes here

Het plan van winnaar Robbert van Leeuwen wordt gedragen door een uitblinkende strategie. Deze strategie is bovenal vertaald in klantgerichte programma&;s. De customer journey is duidelijk vormgegeven en het plan is volgens de jury een realistische implementatie van customer experience management bij de verzekeringsmaatschappij a.s.r. en daarmee mag hij de titel met gepaste trots dragen.

Tranformeren
Customer experience en multichannel management (CEM) is een actueel agendapunt bij veel organisaties met veelal een hoge prioriteit. CEM behelst het transformeren van klanten naar loyale fans. Het gaat om het integreren van de voice of the customer in de operatie en de cultuur van de organisatie. De essentie van CEM is – zo lichten de initiatiefnemers van de prijs toe - klantgerichte dienstverlening met als doelstellingen: verbeterde klanttevredenheid en Net Promotor Score (NPS), optimaliseren van conversieratio’s en verlaging van operationele kosten (cost to serve). De jury bestond dit jaar uit Egbert Jan van Bel (auteur en onderzoeker), Kees Kerkvliet (partner TOTE-M), Ment Kuiper (directeur Customer Talk) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School, voorzitter Platform Innovatie in Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in