Overslaan en naar de inhoud gaan

Unox-soep in zakken grootste introductie

De soep van Unox in stazakken is de grootste introductie van 2004 in de Nederlandse supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de Intro-Top 20, een onderzoek van IRI Nederland, dat vandaag gepubliceerd wordt in het vakblad Foodmagazine. Van alle nieuwe producten in de supermarkt heeft de Nederlandse consument het meeste geld uitgegeven aan wat Unox ‘moderne soep’ noemt.
Tweede werd Hero Fruit2Day en drie de chips van Lays Sensations. Andere innovaties die scoren zijn Campina melkdrank 0% vet, Mona Schepijs en de Heineken Beertender.

related partner content for mobile comes here

Unox soep was goed voor een gemiddelde weekomzet van 135.000 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in