Unilevers Radox naar Droga5
Unilever kiest Droga 5 Europe voor zijn bad- en doucheartikelenmerk Radox.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Droga5 opende in juni de deuren van zijn Europese kantoor.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kevin Dundas, CEO Droga5 Europa: ‘Unilever wil Radox herpositioneren. Aan ons de taak om te zorgen voor één identiteit voor Radox in bestaande en nieuwe markten wereldwijd.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJulieta Echeita, Global Brand Director Rodox: ‘Door de strategische en creatieve kwaliteiten van het bureau en de ervaring met wereldwijde merken zien we Droga5 Europe als ideale partner voor dit herpositionerings- en uitbreidingsavontuur.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid