Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilevers Radox naar Droga5

Unilever kiest Droga 5 Europe voor zijn bad- en doucheartikelenmerk Radox.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Droga5 opende in juni de deuren van zijn Europese kantoor. 

related partner content for mobile comes here

Kevin Dundas, CEO Droga5 Europa: ‘Unilever wil Radox herpositioneren. Aan ons de taak om te zorgen voor één identiteit voor Radox in bestaande en nieuwe markten wereldwijd.’

Julieta Echeita, Global Brand Director Rodox: ‘Door de strategische en creatieve kwaliteiten van het bureau en de ervaring met wereldwijde merken zien we Droga5 Europe als ideale partner voor dit herpositionerings- en uitbreidingsavontuur.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in