Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold huurt Pendomer in voor IR en Corporate PR

Ahold heeft voor Pendomer gekozen na een pitch onder een breed aantal buitenlandse bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens woordvoerder Tim van der Zanden is Pendomer gekozen na een pitch onder een breed aantal buitenlandse bureaus. &;We hebben bewust grote, middelgrote en kleinere bureaus uitgenodigd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een boutique agency en niet voor een hele grote pr-keten, omdat je bij een kleiner bureau toch meer directe aandacht krijgt en niet verzandt in de memo’s.&; Nederlandse bureaus zijn niet uitgenodigd voor de pitch, aldus van der Zanden: ‘60 procent van onze business is in de VS.’

related partner content for mobile comes here

Naast ondersteuning van de investor relations, gaat Pendomer Ahold ook helpen in de herpositionering van het merk Ahold. Van der Zanden: ‘We maken een transitie door van financiele holding naar meer een management holding.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in