Data & Insights PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 gaat naar Fons van Dyck De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 is gewonnen door Fons van Dyck met het boek Het Merk Mens.
Gedragsverandering Reclameregels medicijnen mogelijk versoepeld De Europese Commissie wil de farmaceutische industrie toestaan patiënten direct te informeren over receptgeneesmiddelen.
Media 'Consument nog merktrouw' Ondanks de sombere tijden van nu blijft de consument nog merktrouw, zo blijkt uit onderzoek van Research International deed onderzoek naar…
Customer Experience Prijzenslag retailers in aantocht Retailers maken zich op voor een prijzenslag. Ze vrezen dat de omzet in januari spectaculair zal dalen en beginnen daarom eerder met de…
Data & Insights PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 gaat naar Fons van Dyck De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 is gewonnen door Fons van Dyck met het boek Het Merk Mens.
Gedragsverandering Reclameregels medicijnen mogelijk versoepeld De Europese Commissie wil de farmaceutische industrie toestaan patiënten direct te informeren over receptgeneesmiddelen.
Media 'Consument nog merktrouw' Ondanks de sombere tijden van nu blijft de consument nog merktrouw, zo blijkt uit onderzoek van Research International deed onderzoek naar…
Customer Experience Prijzenslag retailers in aantocht Retailers maken zich op voor een prijzenslag. Ze vrezen dat de omzet in januari spectaculair zal dalen en beginnen daarom eerder met de…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid