PIM Marketing Literatuur Jaarprijs naar Fons van Dyck


Volgens de jury is 'Het merk mens' helder van opzet en vanuit de praktijk geschreven. 'Het boek heeft met name gescoord op de mate praktische toepasbaarheid en toegevoegde waarde voor het vak. Het merk mens is gebaseerd op 5 jaar empirisch onderzoek en geeft een goed overzicht. "Het merk mens" schetst de onderbouw van de huidige tijdgeest. Zeker nu we aan de vooravond staan van wellicht een nieuw tijdperk is het boek van Van Dyck een zeer nuttig stuk gereedschap dat in geen enkele marketinggereedschapskist mag ontbreken. Van Dyck signaleert dat de kloof tussen het merk en zijn klanten breder is dan ooit.'
Het boek voldeed als beste aan de beoordelingscriteria: wat is vernieuwend, wat is de praktische toepasbaarheid, de toegevoegde waarde voor het vak, cases & praktijkvoorbeelden, opbouw, structuur & toegankelijkheid en vormgeving.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls criterium voor de PIM (Platform Innovatie in Marketing) Marketing Literatuurprijs 2008 geldt dat de auteur nieuwe inzichten in de ontwikkeling en vernieuwing van marketing dient te geven. Daarnaast moet het boek in de tweede helft van 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2007 wordt voorgezeten door Hans Molenaar (Voorzitter Platform Innovatie in Marketing).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid