Overslaan en naar de inhoud gaan

Tuimelen voor Aviko

Absolute open deur: de oranje periode staat weer voor de deur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het niveau van de gemiddelde Nederlander zal in mei in de aanloop en in juni als het WK daadwerkelijk plaatsvindt, dalen tot oranjehoogte. (Vul zelf maar in wat ik hiermee bedoel).

related partner content for mobile comes here

Geeft allemaal niet, het hoort erbij.

Op MolBlog zullen we moeten opletten dat we niet verdrinken in allerlei 'oranje-acties' van retailers, fabrikanten en merken in een poging zo leuk mogelijk te worden gevonden.

Maar deze wil ik jullie niet onthouden:

Aviko komt met een eigen WK: het WK Schwalbe. 'Om boven het maaiveld van al deze acties uit te steken, is het noodzakelijk om "andere" opvallende activiteiten te ontwikkelen', meldt het persbericht.

Interactive marketingbureau Bookmark ontwikkelde samen met reclamebureau Vos & Libert voor aardappelgigant Aviko het Aviko WK Schwalbe.

De "Schwalbe" is, zoals in de voetbalwereld welbekend, een getruukte "tuimelpartij", waarbij de tuimelaar als een stervende zwaan ter aarde stort. De bijbehorende actiesite www.wkschwalbe.nl maakt integraal onderdeel uit van : de WK thema-website van ilse media.

Aviko roept consumenten op om zelfbedachte Schwalbes te filmen of te fotograferen en deze te up-loaden via de actiewebsite . Het kan gaan om een Schwalbe op het voetbalveld, maar ook bijvoorbeeld op het schoolplein, in een winkelstraat of op het werk.

Vanaf 8 mei kan via de website ook gestemd worden op de ingestuurde Schwalbes. De makers van de Schwalbes met de meeste stemmen winnen voetbalprijzen, zoals all-in voetbalarrangementen naar Duitsland.

De Schwalbe-campagne kent ook een salespromotioneel onderdeel. Bij aankoop van een portie frites bij de deelnemende Aviko cafetaria's ontvangt de consument een voucher met een unieke Schwalbe-code. Door deze unieke code in te voeren op www.wkschwalbe.nl en een stem uit te brengen op één van de Schwalbes, maakt de stemmer ook kans op prijzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in