Transavia en Basiq Air verder als Transavia.com
In de loop van het jaar worden ook andere logodragers van een nieuwe stijl voorzien. De metamorfose gebeurt stapsgewijs om de kosten zo goed mogelijk in de hand te houden.
President-directeur Onno van den Brink landde vorige week woensdag per parachute op Rotterdam Airport om het nieuwe logo van Transavia.com officieel te presenteren aan de pers. Hiermee wil de luchtvaartmaatschappij laten zien dat zij een nieuwe weg is ingeslagen, als bedrijf en voor haar klanten. Transavia.com wil ‘het beste van twee werelden verenigen’: de service-instelling van Transavia en het ‘low cost’ imago van Basiq Air. De dot com is toegevoegd omdat internet het belangrijkste contactmoment moet worden, voor consument en touroperator.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta‘Onze internetsite is de eerste tastbare verandering voor de klant’, aldus Van den Brink: ‘Transavia.com biedt nu online ruim 40 (vakantie)bestemmingen verspreid over heel Europa, die gemakkelijk en voor zeer lage prijzen te boeken zijn via de nieuwe internetsite. Ook onze business partner, de touroperator, heeft zijn eigen portal, die in de loop van 2005 wordt vernieuwd.'
Via Transavia.com en de touroperator worden in totaal zo’n 80 bestemmingen aangeboden van chartervluchten voor touroperators en van lijndiensten voor individuele passagiers. Bovendien kunnen individuele passagiers rechtstreeks een losse stoel boeken op een groot deel van de chartervluchten.
Transavia.com is een zelfstandig onderdeel van de Air France-KLM Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid