Tevredenheid over NS gestegen
De tevredenheid van reizigers over de Nederlandse Spoorwegen (NS) is in het tweede kwartaal van dit jaar gestegen ten opzichte van het…
Dat blijkt uit een zondag gepubliceerd onderzoek dat de NS in samenwerking met consumentenorganisaties en de overheid liet uitvoeren. Van de ondervraagde reizigers gaf 76 procent een rapportcijfer 7 of hoger voor de totale dienstverlening van de NS.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het eerste kwartaal waren er veel problemen door het winterse weer. Toen lag de tevredenheid nog op 69 procent. Ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder is de tevredenheid niet gestegen. De beste cijfers werden gemiddeld gegeven aan de zitplaatscapaciteit in de trein en aan de sociale veiligheid. Slechts 53 procent van de ondervraagden gaf een 7 of meer voor het op tijd rijden van de trein.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid