Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile weer hoofdsponsor TMF Awards

T-Mobile is opnieuw hoofdsponsor van de TMF Awards. Chello is subsponsor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op vrijdag 1 april beleeft de muziekawardshow van Nederland de tiende editie. T-Mobile wil met de sponsoring het merk meer gevoel geven en met een integratie van web, tv en mobiel interactief communiceren met de doelgroep. Evenals voorgaande jaren ontwikkelt T-Mobile ook in 2005 speciale extra diensten en acties voor de fans van de TMF Awards.

related partner content for mobile comes here

Chello is subsponsor van het evenement. Ronald van der Aart, manager communications UPC Nederland licht toe: ‘Voor chello zijn de kijkers van muziekzenders, vooral jongeren, een interessante doelgroep. Vaak zijn het de medebeslissers als het gaat om de aanschaf van een internetverbinding.’ Naast de branding zet chello de TMF Awards vooral in op het punt van merkbeleving (Sponsor Magazine online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in