
Dat is bijna een verdrievoudiging ten opzichte van een jaar eerder toen de nettowinst 10 miljoen euro bedroeg. Het bedrijfsresultaat kwam uit op 25 miljoen euro tegen 21 miljoen euro een jaar eerder. Super de Boer sprak geen concrete financiële verwachting uit voor 2009, maar zei zich verder te richten op de verbetering van de winkels. Daarmee is een investering gemoeid van 20 miljoen euro.
Eerder maakte het concern al bekend dat consumenten voor 2,1 miljard euro boodschappen afrekenden bij Super de Boer, gelijk aan de omzet een jaar eerder. De gemiddelde omzet per vestiging steeg wel omdat Super de Boer in 2008 minder winkels had.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSuper de Boer meldt verder dat zijn Refresh II winkelformule wordt doorvertaald naar kleinere winkels. Het winkelconcept werd tot nu toe alleen gebruikt bij de grotere winkels. De eerste ‘kleine’ winkel waarbij de nieuwe winkelformule van Super de Boer met het complete productassortiment is doorgevoerd, is geopend in Liempde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee