Suitsupply winnaar Marketing Excellence Award 08
Ook onthulde de jury de winnaars van de drie impulsprijzen bestemd voor beste productmarktcombinatie, marketingcase of marketingconcept. In de categorie Innovatie viel de keuze op DSM en in de categorie Connected Customer koos de jury voor TomTom. In de categorie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen werd Greenwheels tot winnaar uitgeroepen.
De andere kanshebbers voor de Marketing Excellence Award waren Philips en Rabobank. In de Heineken Experience nam oprichter Fokke de Jong namens Suitsupply vrijdagavond de prestigieuze prijs in ontvangst uit handen van Nima-voorzitter Muriel Arts en jury-vicevoorzitter René Repko.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaRepko: 'Suitsupply creëert een leuke paradox in de modewereld: een Umfeld van high fashion met prijzen van een discounter. Dit onderscheidend vermogen maakt het merk zo sterk en levert de organisatie een hoge mate van markt- en klantgerichtheid op. Suitsupply blijft continu werken aan haar formule. Met name de voortdurende expansie en de samenwerking met NOC*NSF vallen op. Het consistente gedrag is het bewijs van het visionair ondernemerschap en sterk leiderschap. Hoewel Suitsupply zelf zegt geen marketingbeleid te hebben, verraadt de gehele marketingmix wel een buitengewoon sterke oriëntatie op het merk. De locatiekeuze, de prijs-kwaliteitverhouding en de reclame - de mix is gewoonweg "excellent".'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid