Overslaan en naar de inhoud gaan

Spits in narrowcasting

Gratis dagblad Spits heeft een meerjarige overeenkomst gesloten met vervoersmaatschappij Veolia over een infotainmentkanaal aan boord van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via schermen krijgt de reiziger informatie aangeboden met een mix van actualiteit en entertainment. Veolia voorziet de schermen van relevante reizigersinformatie.

related partner content for mobile comes here

Spits heeft met Veolia afspraken gemaakt over het infotainmentkanaal binnen de bussen en treinen in het gebied. De krant werkt voor het actuele (entertainment)nieuws samen met Librium Productions. De content wordt vanuit de eigen redactie via een wireless content management systeem gedistribueerd naar het OV-netwerk van Veolia. Samen met Media Librium (verantwoordelijk voor het narrowcastingkanaal bij McDonald’s) gaat Sp!ts ook de commerciële exploitatie doen.
De lancering van dit narrowcastingkanaal is 1 mei 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in