Overslaan en naar de inhoud gaan

Spanjar en Van Oord Online Mediaman en Mediavrouw van het Jaar

Bij de tweede editie van Adwards werd gisteren in Bloemendaal Raymond Spanjar (Hyvves) en Heleen van Oord (DQ&A en IPAN) tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het tweetal volgt Stephan Fellinger (Blogo, SpinAwards) en Annemien Verhagen (Tapps) op. De jury noemde Spanjar 'een baldadige winnaar.' En zei over Hyves: ' Met Hyves daagt Raymond grote uitgeverijen en televisiestations uit. De politiek, dagbladen: ze zijn allemaal op Hyves te vinden en maken het netwerk onderdeel van hun communicatieplan.' Van Oord valt volgens de jury in de prijzen om ‘haar oeuvre'. 'We kunnen zeggen dat de online mediavrouw van het jaar een apart tintje heeft,' zei de jury in Emerce 'Zij is een initiatiefrijke online onderneemster.'

related partner content for mobile comes here

De genomineerden in de categorie Online Mediavrouw waren Heleen van Oord (DQ&A), Vivian Opsteegh (Online Sales Development manager), Lianne van der Kruk (marketingmanager Ilse Media/Newrulez, voorzitter STIR), Daniëlle Jansen (oprichter Amazingg, dat actief is in Second Life) en Jacqueline Smit (countrymanager MSN). Genomineerd voor de titel Online Mediaman waren Raymond Spanjar (mede-oprichter Hyves), Paul Molenaar (ceo Ilse Media, coo Sanoma Online), Jeroen van Hove (interactive consultant bij Kobalt), Igor Beuker (oprichter Lacomunidad) en Marcel Udo (salesmanager De Telegraaf Online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in