Overslaan en naar de inhoud gaan

SP-spot thuiszorg winnaar Gouden Loeki 2008

De reclame over de thuiszorg van de SP heeft de Ster Gouden Loeki 2008 gewonnen. Verwachte winnaar Bassie (Baby/Ohra) haalde wel de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De spot van reclamebureau Studio Thonik werd donderdagavond in een live-uitzending via telefoon en sms-berichten van het publiek verkozen tot beste reclame van het jaar. In de spot kleedt een bejaarde vrouw zich uit. De SP stelt haar symbool voor de thuiszorg die door het beleid van de regering wordt uitgekleed. De reclame werd uit vijf commercials tot beste gekozen.
Op nummer twee kwam Wonderen Zijn De Wereld Nog Niet Uit van het Wereld Natuur Fonds. Vorig jaar won het spotje van KPN met Goeiemoggel. De vervolgspot daarop werd donderdag derde.
Met de SP-reclame als winnaar wordt gebroken met de traditie van de laatste jaren waarin steevast een humoristische commercial won.

related partner content for mobile comes here

De winnaar is hier te zien:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in