SP-spot thuiszorg winnaar Gouden Loeki 2008
De reclame over de thuiszorg van de SP heeft de Ster Gouden Loeki 2008 gewonnen. Verwachte winnaar Bassie (Baby/Ohra) haalde wel de beste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De spot van reclamebureau Studio Thonik werd donderdagavond in een live-uitzending via telefoon en sms-berichten van het publiek verkozen tot beste reclame van het jaar. In de spot kleedt een bejaarde vrouw zich uit. De SP stelt haar symbool voor de thuiszorg die door het beleid van de regering wordt uitgekleed. De reclame werd uit vijf commercials tot beste gekozen.
Op nummer twee kwam Wonderen Zijn De Wereld Nog Niet Uit van het Wereld Natuur Fonds. Vorig jaar won het spotje van KPN met Goeiemoggel. De vervolgspot daarop werd donderdag derde.
Met de SP-reclame als winnaar wordt gebroken met de traditie van de laatste jaren waarin steevast een humoristische commercial won.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De winnaar is hier te zien:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid