Sony zet Henk Schiffmacher in voor promotie Vaio
Sony wil de naamsbekendheid van zijn laptopmerk Vaio vergroten en doet dat door samen te werken met tattoo-artiest en kunstenaar Henk Schiffmacher.
De samenwerking met Schiffmacher moet het merk Vaio ondersteunen én anderzijds inspelen op de wens van consumenten om mobiele apparaten een persoonlijk tintje te geven.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSony heeft de kunstenaar gevraagd verschillende tattoo-ontwerpen te maken. Deze laptop-tattoos zijn te bekijken en te bestellen als skin (sticker) via tattooyourvaio.nl. Consumenten kunnen via de actiesite ook eigen tattoo's ontwerpen.
Consumenten die een VAIO kopen tussen 1 juli en 19 september 2010 kunnen gratis een laptopskin bestellen. Dat kan een skin van Schiffmacher zijn of een eigen ontwerp gemaakt op tattooyourvaio.nl. Binnen enkele werkdagen wordt de skin thuisbezorgd.
Makers van een eigen skin-ontwerp maken kans op Sony-prijzen. De eerste 1.000 aanmelders ontvangen een gratis skin. Voor de aanmeldingen die daarna volgen, dient de eigenaar het serienummer van het aangekochte Vaio-actiemodel in te vullen.
Daarnaast heeft Schiffmacher vijf laptops gekregen en beschilderd. Deze laptops worden via een internetveiling per opbod verkocht. Het geld dat voor deze speciale Vaio's wordt betaald, is voor Stichting B!NK. De startprijs is 700 euro per getatoeëerde laptop.
Als start van deze Vaio tattoo-campagne zijn er in vier grote steden Greengraffiti’s aangebracht. De actie is niet alleen promotie voor Sony, het is tevens gunstig voor de aandacht voor Schiffmachers heuse nieuwe online tattooshop en ‘doe-het-zelf tattookit'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid