Sanoma wijzigt tariefstructuur
Per 1 april 2014 introduceert Sanoma een nieuwe tariefstructuur. De formule die Sanoma gaat hanteren is geïnspireerd op het model dat gebruikt wordt bij televisie. Sanoma legt op de eigen website uit: 'Het uitgangspunt voor alle mediumtypen is een CPM tarief: kosten per 1000 bereik. Op deze manier worden de kosten van campagnes in de verschillende mediumtypen transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 april 2014 vastgesteld op € 11,50 CPM, voor web en mobiel is het basistarief € 22.' Het betekent dat de tariefkaarten voor zowel tijdschriften-, desktop- als mobiele campagnes, identiek zijn aan elkaar.
Sanoma zegt dat het 'als grootste crossmediale bedrijf van Nederland' sterk is in het bereiken en in beweging brengen van doelgroepen. Sanoma: 'We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende medium types, topmerken en een Umfeld, passend bij jouw merk.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaGedetailleerde uitleg over de nieuwe tariefstructuur is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid