Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma wijzigt tariefstructuur

Per 1 april rekent Sanoma af op basis van kosten per duizend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 april 2014 introduceert Sanoma een nieuwe . De formule die Sanoma gaat hanteren is geïnspireerd op het model dat gebruikt wordt bij televisie. Sanoma legt op de eigen website uit: &;Het uitgangspunt voor alle mediumtypen is een CPM tarief: kosten per 1000 bereik. Op deze manier worden de kosten van campagnes in de verschillende mediumtypen transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 april 2014 vastgesteld op € 11,50 CPM, voor web en mobiel is het basistarief € 22.&; Het betekent dat de tariefkaarten voor zowel tijdschriften-, desktop- als mobiele campagnes, identiek zijn aan elkaar.

related partner content for mobile comes here

Sanoma zegt dat het &;als grootste crossmediale bedrijf van Nederland&; sterk is in het bereiken en in beweging brengen van doelgroepen. Sanoma: &;We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende medium types, topmerken en een Umfeld, passend bij jouw merk.&;

Gedetailleerde uitleg over de nieuwe tariefstructuur is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in