Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking IQNOMY en Colours

IQNOMY en internetbureau Colours gaan een strategische samenwerking aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jorg Verweij, directeur Colours: 'Het internetgebruik zal de komende jaren blijven toenemen. Aanbieders die meegaan met de mobile trend en die in staat zijn om hun content beter en persoonlijker op de gebruiker af te stemmen, zullen het substantieel beter doen dan hun concurrent. Er zijn nog weinig succesvolle cases voorbij gekomen, toch spreekt personaliseren al jaren tot de verbeelding. Met de SAAS oplossing van IQNOMY komt deze “droom” binnen handbereik.'

related partner content for mobile comes here

Colours streeft naar succesvolle websites, waarbij conversie centraal staat. De oplossing van IQNOMY past goed in deze filosofie, omdat het content realtime relevanter maakt en daarmee de conversie verhoogd.

Rob Boeyink, directeur IQNOMY: 'De Colours-filosofie sluit naadloos aan bij waar wij in geloven: dat iedereen uniek is en ook als zodanig wil worden behandeld, zeker online.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in