Samenwerking IQNOMY en Colours
Jorg Verweij, directeur Colours: 'Het internetgebruik zal de komende jaren blijven toenemen. Aanbieders die meegaan met de mobile trend en die in staat zijn om hun content beter en persoonlijker op de gebruiker af te stemmen, zullen het substantieel beter doen dan hun concurrent. Er zijn nog weinig succesvolle cases voorbij gekomen, toch spreekt personaliseren al jaren tot de verbeelding. Met de SAAS oplossing van IQNOMY komt deze “droom” binnen handbereik.'
Colours streeft naar succesvolle websites, waarbij conversie centraal staat. De oplossing van IQNOMY past goed in deze filosofie, omdat het content realtime relevanter maakt en daarmee de conversie verhoogd.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuRob Boeyink, directeur IQNOMY: 'De Colours-filosofie sluit naadloos aan bij waar wij in geloven: dat iedereen uniek is en ook als zodanig wil worden behandeld, zeker online.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid