UPDATE Halloween-inhakers
Trick or treat, daar valt heel veel op de te variëren in relatie tot fijne customer service.
Signet bijvoorbeeld past het op deze manier toe: nu ook bellen met Transsylvanië, voor 0,0095 eurocent per minuut...
Trick of treat komt ook terug in deze, van Guinness:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVolgens Ford is Halloween allemaal Focus Focus…
Tesla maakt deze variant:
Bluemango maakte voor Phone House een Halloween iPhone prank. Daarvoor moeten mensen eerst wel eventjes de iPhone van een collega ontvreemden, om vervolgens www.phonehouse.nl/halloween/ toe te voegen aan het homescherm. Na ongeveer 30 seconden gaat de telefoon ‘over’ door een anonieme beller. En dan is het schrikken en lachen geblazen op kantoor…
UPDATE Innocent plaatste om 4 uur deze tweet:
Heinz gooit het ook op een treat:
Samsung Mobile refereert aan de camera op zijn GalaxyNote3:
Zowel Heinz als Samsung zijn bedacht door Boomerang Create.
Douwe Egberts zette zijn barista aan het werk:
En Pickwick ontdekte een geniaal thee-ei:
Tenslotte Pepsi, die het toch weer niet kan laten een schop richting concurrent te geven:
Bureau: Buzz in a Box, Brussels, Belgium
Nog andere inhakers gespot? Laat het me weten!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid