Overslaan en naar de inhoud gaan

UPDATE Halloween-inhakers

Halloween, je ziet het toch steeds meer hier. Verschillende merken komen vandaag dan ook met inhakers. We verzamelden ze hieronder. Eens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trick or treat, daar valt heel veel op de te variëren in relatie tot fijne customer service.
Signet bijvoorbeeld past het op deze manier toe: nu ook bellen met Transsylvanië, voor 0,0095 eurocent per minuut...

related partner content for mobile comes here

Trick of treat komt ook terug in deze, van Guinness:

Volgens Ford is Halloween allemaal Focus Focus…

Tesla maakt deze variant:

Bluemango maakte voor Phone House een Halloween iPhone prank. Daarvoor moeten mensen eerst wel eventjes de iPhone van een collega ontvreemden, om vervolgens www.phonehouse.nl/halloween/ toe te voegen aan het homescherm. Na ongeveer 30 seconden gaat de telefoon ‘over’ door een anonieme beller. En dan is het schrikken en lachen geblazen op kantoor…

UPDATE Innocent plaatste om 4 uur deze :

Heinz gooit het ook op een treat:

Samsung Mobile refereert aan de camera op zijn GalaxyNote3:

Zowel Heinz als Samsung zijn bedacht door Boomerang Create.

Douwe Egberts zette zijn barista aan het werk:

En Pickwick ontdekte een geniaal thee-ei:

Tenslotte Pepsi, die het toch weer niet kan laten een schop richting concurrent te geven:

Bureau: Buzz in a Box, Brussels, Belgium

Nog andere inhakers gespot? Laat het me weten!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in