Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert Bohemen van Bijenkorf naar Blokker

Bohemen (48) benoemd tot directeur formule & marketing Blokker
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Robert Bohemen treedt per 1 februari toe tot de directie van Blokker B.V. als directeur formule & marketing. 

related partner content for mobile comes here

Met deze benoeming verwacht Blokker de positionering en de uitrol van de vernieuwde winkelformule van Blokker te versnellen. Bohemen gaat ook het veranderingsproces en de omnichannelstrategie binnen Blokker mede verder vormgeven.

Robert Bohemen, en in 2013 genomineerd als Beste Marketeer, werd bekend is in zijn rol als Chief Marketing Officer bij de Bijenkorf.

Daar werkte hij de laatste acht jaar succesvol aan de strategie naar &;Premium Experience&;. Daarnaast heeft hij bij de Bijenkorf gewerkt aan digitalisering van de klantuitingen, CRM en brandactivatie door introductie van events, Privilege Membership en winkelbeleving.

Voor de Bijenkorf werkte Bohemen onder andere voor Vodafone als General Manager Brand & Marketing Communications en daarvoor als Europees Marketing & Communicatie Manager voor Hewlett-Packard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in