Overslaan en naar de inhoud gaan

Lauren van der Heijden Directeur Corporate Sales De Persgroep

Hij volgt Irene ten Dam op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Heijden begint per 11 januari 2016. In die rol is hij verantwoordelijk voor de aansturing van alle nationale sales voor de landelijke, regionale dagbladen en weekbladen van ‘De Persgroep’ en ‘Wegener’. Per 1 januari allemaal onder de vlag ‘De Persgroep’.

Hij komt van Miinto Benelux (RTL Ventures), waar hij managing director was.
 
Christel van den Hazel, directeur Advertising: ‘Wij vinden het vertrek van Irene ten Dam ontzettend jammer, maar respecteren haar keuze.’ Ten Dam: ‘Het is een lastig besluit geweest, gewoonweg omdat ik iedere dag vol energie en plezier met het team samenwerk. Ik ervaar De Persgroep, in de ruim 2 jaar dat ik hier werk, als ambitieus met een duidelijke toekomstvisie. Toch heb ik deze beslissing genomen. Mijn belangrijkste reden is dat als ik over 10 jaar terugkijk, ik geen spijt wil hebben dat ik mijn gezin te weinig aandacht heb gegeven.’

Ten Dam blijft de komende maanden nog actief betrokken, zowel richting interne als externe relaties. 

related partner content for mobile comes here


Irene ten Dam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in