Rechte rug
De marketing uitdaging heeft zich daarmee verplaatst naar rug en nek.
Hoe kan het dat er in de gemiddelde trein betere stoelen zitten dan in een modern vliegtuig?
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIk zit fluitend in de trein. Urenlang. Vliegtuigen hebben mij al tijdens het taxiën aan de nekkramp.
De eerste maatschappij die een rugleuning zou plaatsen die kan concurreren met die van een gemiddelde stadsbus (evenveel beenruimte), zou op het niveau 'product voordeel' ernstig punten scoren.
Tenzij dat marktaandeel in de business class kost. Maar dat kan in deze tijden toch nauwelijks een reële angst zijn.
Bijgaande foto is genomen in een modern toestel. Zie hoe het denkend deel van het lijf na het commando 'chairs in an upright position' in crashhouding wordt gedwongen. Je zou er vliegangst van krijgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid