Readershouse en ICI Paris: site voor beautyfans
Readershouse Brand Media en ICI Paris XL hebben deze maand een nieuwe site voor beautyfans geopend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het aanbod van beauty-bladen en -sites is enorm. Toch is de nieuwe titel volgens algemeen directeur van Readershouse Hearst, Kees Beudeker, een onderscheidende toevoeging op het segment: ‘De beautywereld is net als de reiswereld erg versnipperd, er zijn allerlei initiatieven, maar die staan los van elkaar. Wij willen juist alles op één plek brengen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een ander onderscheid is volgens Beudeker de interactiviteit van de site. Zo kan de bezoeker een personal E-stylist krijgen, of in een online spiegel make-up testen. De site richt zich op een breed publiek: vrouwen van alle leeftijden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBeudeker: ‘Over een half jaar willen we dan ook een miljoen bezoekers per maand hebben.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid