
Het aanbod van beauty-bladen en -sites is enorm. Toch is de nieuwe titel volgens algemeen directeur van Readershouse Hearst, Kees Beudeker, een onderscheidende toevoeging op het segment: ‘De beautywereld is net als de reiswereld erg versnipperd, er zijn allerlei initiatieven, maar die staan los van elkaar. Wij willen juist alles op één plek brengen.’
Een ander onderscheid is volgens Beudeker de interactiviteit van de site. Zo kan de bezoeker een personal E-stylist krijgen, of in een online spiegel make-up testen. De site richt zich op een breed publiek: vrouwen van alle leeftijden.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersStrategisch adviseur communicatie
De ZorgcirkelCommunicatieadviseur
StadlanderBeudeker: ‘Over een half jaar willen we dan ook een miljoen bezoekers per maand hebben.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee