Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 grootste stijger in CLO

Radio 538 was in de periode februari-maart de grootste stijger volgens de vandaag gepubliceerde luistercijfers van Intomart GfK (het CLO).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 ging van 10,6 naar 11,1 procent. ORN moest terug van 13,5 naar 13,0 procent. Ook Radio 2 verloor in marktaandeel: 10,8 naar 10,7 procent. Dat geldt ook voor Sky Radio dat van 9,2 naar 9,1 ging. 3FM behoorde tot de groeiers: van 7,7 naar 7,9 procent.

related partner content for mobile comes here

Radio 1 ging van 7,1 naar 7,0 en Q-music bleef op 6,9 procent. Radio Veronica ging van 5,8 naar 5,6. Een flinke stijging was er ook voor E-Power: van 4,2 naar 4,6 procent. 100%NL blijft groeien en had in februari-maart 3,0 procent (was 2,9).

Radio 10 Gold ging van 2,7 naar 2,6, terwijl Radio 5 van 2,3 naar 2,5 ging. Arrow Classic Rock was al in een deel van maart niet meer te horen op de FM en het aandeel zakte dan ook van 2,7 naar 2,3 procent.

Overige zenders: Classic FM 2.2% (2.2%), Radio 4 1.9% (1.9%), Slam FM 1.8% (1.7%), BNR nieuwsradio 0.8% (0.8%), Arrow Jazz FM 0.7% (0.7%), TMF radio 0.3% (0.3%), Kink FM 0.3% (0.2%) en Radio 6 (0.2% (0.2%).

Bron: Intomart GfK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in