Publicis verwacht aantrekken reclamemarkt


Dat meldt Warc. 'Ik geloof dat het ergste achter ons ligt', zei Lévy in een interview met Dow Jones Newswires. Zijn prognoses staan lijnrecht tegenover de verwachtingen van WPP Group en Aegis. Beide holdings verwachten tot volgend jaar geen verbetering. Aegis en WPP hadden beiden te maken met een dramatische terugval in bureau-inkomen.
'Ook al is de echte groei nog niet terug, we doen het minder slecht dan onze concurrenten', zegt Lévi. 'We hebben de crisis eerder aangepakt dan anderen en initiatieven genomen.' Recent nam Publicis digitaal bureau Razorfish over van Microsoft en sloot het een vijfjarige overeenkomst met het concern. Lévy geeft aan dat de digitale strategie en het samenvoegen van internationale markten een belangrijke strategie is van Publicis. Ook ziet hij verbetering in de automotivemarkt en financiële sector.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Franse topman denkt dat de reclamemarkt weer kan gaan stijgen naar het niveau van voor de crisis. 'Geen double-digit groei, maar een redelijke groei binnen twee à drie jaar.'
Bronnen: Warc, Dow Jones Newswires.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid