Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis haakt af in strijd om Aegis

Publicis Groupe heeft besloten voorlopig niet mee te doen aan de biedingstrijd om Aegis Group. Daar werd bevestigd dat WPP Group wél een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis vreest dat een eventuele overname van Aegis de Franse groep te diep in de schulden steekt. Ze heeft overigens de mogelijkheid opengelaten in de toekomst een bod te doen ‘onder bepaalde omstandigheden’.

related partner content for mobile comes here

WPP werkt bij een mogelijk bod samen met een niet nader genoemde investeringsmaatschappij Volgens bronnen zou die investeringsmaatschappij Hellman & Friedman uit San Francisco zijn. Uit een statement op de site van Aegis blijkt dat WPP’s vooral interesse heeft in Synovate, het onderzoeksbureau van Aegis. Of er ook daadwerkelijk een bod van WPP komt, ‘is nog allerminst zeker’.

Inmiddels heeft Havas-topman Vincent Bolloré zijn belang in Aegis naar 17,38 procent verhoogd.

Bron: Adweek/Brandrepublic.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in