Publicis Groupe start nieuw mediamanagement


Roger Haupt, coo van Publicis Groupe, benadrukt dat het niet gaat om een nieuw mediabureau, maar een groep topmensen die zich gaan focussen op het vooruitbrengen van Publicis´ media-units. Het team bestaat uit Jack Klues, ceo SMG, Steve King, ceo ZenithOptimedia, Adrian Sayliss, cfo ZenithOptimedia, Frank Voris, cfo SMG, Renetta McCann, ceo SMG, Americas, Rich Hamilton, ceo ZenithOptimedia, Americas, Mark Cranmer, ceo SMG Europe, Mddle East, Africa en Rishad Tobaccowala, directeur SMG Next.
Haupt meldt dat Publicis Groupe Media niet de wereldwijde netwerken samen gaat brengen, maar de gedachten van de topmensen van alle mediabureaus mondiaal op een rij gaat zetten en evalueren. ´Zo moeten we tot mogelijkheden komen om klanten beter te laten profiteren en investeringen te stroomlijnen.´
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPublicis maakte de halfjaarcijfers tegelijkertijd bekend. Het inkomen groeide niet in vergelijking met het eerste halfjaar van 2003 en bleef op 2,3 miljoen dollar. Zonder de buitenlandse wisselkoersen en acquisities kon het concern wel een organische groei van 4,5 procent behalen. Met name de Amerikaanse dollar had veel negatieve impact op de cijfers. Het nettoresultaat kwam uit op 98 miljoen dollar, een groei van 23 procent. New business was 2 miljard dollar. Publicis noemt dat cijfer ´bescheiden´ (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid