Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Nationale E-mail Marketing Awards

Zes e-mailmarketingcampagnes zijn vorige week genomineerd voor de e-mailmarketing- en publishing awards 2004.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury kon kiezen uit zestig inzendingen. De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn:

related partner content for mobile comes here
  • Renault met de campagne Renault Clio i.s.m. Wegener DM
  • Transavia/Basiq Air i.s.m. E-Village
  • met de campagne 'Je leven lang internet' i.s.m. Veritate Company In de categorie E-mail Publishing zijn genomineerd:
  • Funda met ‘Funda Coach’
  • Zwiterleven met ‘ZIN’
  • Conimex, ‘wekelijkse wokmail’, i.s.m. Reddion De jury, bestaande uit Marc Borgers, Beer Flik (Dynamic Zone), Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) en Peter Joziasse (TPG Post), toetste de inzendingen op effectiviteit van de campagne (o.a. respons, conversie, budget), creativiteit (o.a. opmaak, layout, content), inzet van middelen (o.a. personeel, budget), onderdeel van totale communicatie en functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid). De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de , 15 september aanstaande, in Media Plaza te Utrecht. De genomineerden zullen tijdens deze conferentie hun campagne moeten verdedigen, waarna de jury en het publiek hun stem kunnen uitbrengen. Het publiek telt voor 1 jurylid.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in