
De jury kon kiezen uit zestig inzendingen. De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn:
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOP- Renault met de campagne Renault Clio i.s.m. Wegener DM
- Transavia/Basiq Air i.s.m. E-Village
- @home met de campagne 'Je leven lang internet' i.s.m. Veritate Company In de categorie E-mail Publishing zijn genomineerd:
- Funda met ‘Funda Coach’
- Zwiterleven met ‘ZIN’
- Conimex, ‘wekelijkse wokmail’, i.s.m. Reddion De jury, bestaande uit Marc Borgers, Beer Flik (Dynamic Zone), Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) en Peter Joziasse (TPG Post), toetste de inzendingen op effectiviteit van de campagne (o.a. respons, conversie, budget), creativiteit (o.a. opmaak, layout, content), inzet van middelen (o.a. personeel, budget), onderdeel van totale communicatie en functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid). De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de De Derde Nationale E-mail Marketing Conferentie, 15 september aanstaande, in Media Plaza te Utrecht. De genomineerden zullen tijdens deze conferentie hun campagne moeten verdedigen, waarna de jury en het publiek hun stem kunnen uitbrengen. Het publiek telt voor 1 jurylid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee