Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau Whizpr krijgt er met Deepr een zusje bij

Voor de zogeheten 'conflicting accounts'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De eigenaren van Whizpr hebben een tweede bureau in de markt gezet, Deepr, een communicatiebedrijf dat zich richt op a-merken en grote ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen.

related partner content for mobile comes here

Deepr is gespecialiseerd in pr, content-creatie en digital marketing. Het nieuwe communicatiebedrijf maakt deel uit van dezelfde holding als pr-bureau Whizpr. Ook bij Deepr zijn Annerieke Reulen en Willemijn Vader de eindverantwoordelijken.

Flexibiliteit 

De oprichting van Deepr biedt de organisatie meer flexibiliteit, zegt Annerieke Reulen, en  zorgt voor een oplossing voor de zogenoemde conflicting accounts. 

Reulen: &;Whizpr ontvangt steeds meer klantaanvragen. Een deel van de prospects ontplooit mogelijk activiteiten in de markt van onze bestaande opdrachtgevers. Die kunnen nu klant worden bij Deepr en direct de dienstverlening afnemen waar ze behoefte aan hebben.&;

Reulen hoopt samen met Vader later deze maand de eerste klanten van Deepr aan te kondigen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in