PR-bureau Whizpr krijgt er met Deepr een zusje bij


De eigenaren van Whizpr hebben een tweede bureau in de markt gezet, Deepr, een communicatiebedrijf dat zich richt op a-merken en grote ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen.
Deepr is gespecialiseerd in pr, content-creatie en digital marketing. Het nieuwe communicatiebedrijf maakt deel uit van dezelfde holding als pr-bureau Whizpr. Ook bij Deepr zijn Annerieke Reulen en Willemijn Vader de eindverantwoordelijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondFlexibiliteit
De oprichting van Deepr biedt de organisatie meer flexibiliteit, zegt Annerieke Reulen, en zorgt voor een oplossing voor de zogenoemde conflicting accounts.
Reulen: 'Whizpr ontvangt steeds meer klantaanvragen. Een deel van de prospects ontplooit mogelijk activiteiten in de markt van onze bestaande opdrachtgevers. Die kunnen nu klant worden bij Deepr en direct de dienstverlening afnemen waar ze behoefte aan hebben.'
Reulen hoopt samen met Vader later deze maand de eerste klanten van Deepr aan te kondigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid