Overslaan en naar de inhoud gaan

Planet Media Group en Makro winnaars E-mail Marketing Awards

Planet Media Group en Makro zijn de grote winnaars geworden tijdens de Tweede Nationale E-mail Marketing Conferentie, die vorige week…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Planet Media Group sleepte de Nationale E-mail Marketing Award in de wacht. De prijs voor de beste E-mail Publishing-campagne ging naar Makro Nieuwsbrief.

related partner content for mobile comes here

De prijzen zijn uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers, co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. De ruim tweehonderd aanwezigen op de conferentie brachten samen met de jury een stem uit op de genomineerden, nadat die eerder op de middag hun case hadden toegelicht in de vorm van een presentatie. Vooraf had de jury een keuze gemaakt uit de circa veertig inzendingen en in totaal zes cases aangewezen die in aanmerking kwamen voor de awards. De genomineerden in de categorie E-mail Marketing waren Pon/Audi, Microsoft en Planet Media Group. In de categorie E-mail Publishing waren Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd.

De jury – die naast zelfstandig marketingadviseur Borgers bestond uit Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde een stijgende lijn zowel in aantal als in de kwaliteit van de inzendingen. Zij heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst op effectiviteit, creativiteit, inzet van middelen, integratie met overige communicatie en de functionaliteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in