Planet Media Group en Makro winnaars E-mail Marketing Awards


Planet Media Group sleepte de Nationale E-mail Marketing Award in de wacht. De prijs voor de beste E-mail Publishing-campagne ging naar Makro Nieuwsbrief.
De prijzen zijn uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers, co-auteur van het boek ‘Succesvolle e-mailmarketing’. De ruim tweehonderd aanwezigen op de conferentie brachten samen met de jury een stem uit op de genomineerden, nadat die eerder op de middag hun case hadden toegelicht in de vorm van een presentatie. Vooraf had de jury een keuze gemaakt uit de circa veertig inzendingen en in totaal zes cases aangewezen die in aanmerking kwamen voor de awards. De genomineerden in de categorie E-mail Marketing waren Pon/Audi, Microsoft en Planet Media Group. In de categorie E-mail Publishing waren Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury – die naast zelfstandig marketingadviseur Borgers bestond uit Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde een stijgende lijn zowel in aantal als in de kwaliteit van de inzendingen. Zij heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst op effectiviteit, creativiteit, inzet van middelen, integratie met overige communicatie en de functionaliteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid