Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Perla is verantwoorde koffie’

Albert Heijn heeft een persbericht verspreid met goed nieuws: Perla, het koffie-huismerk van Albert Heijn, wordt ingekocht volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is bovendien de website geïntroduceerd. Op deze site kunnen klanten achterhalen van welke koffieboeren hun pak Perla-koffie afkomstig is. Voor deze vers gebrande en gemalen koffie gebruikt Albert Heijn alleen maar koffie die conform de richtlijnen van Utz Kapeh is ingekocht en dus op een verantwoorde wijze is geproduceerd.
Door het invoeren van het type koffie en de houdbaarheidscode van hun pak koffie op de website is het voor klanten mogelijk om precies te achterhalen van welke koffieboeren hun koffie afkomstig is. Deze traceerbaarheid voor de klant is uniek in de branche, aldus Albert Heijn, omdat koffie vaak via tussenhandelaren wordt gekocht en niet rechtstreeks bij de boer.

related partner content for mobile comes here

Onder het motto ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’ start de supermarktketen deze week ook haar nieuwe communicatiecampagne. In de campagne staat wekelijks een voordeel van boodschappen doen bij AH centraal. Perla-koffie is het eerste voordeel dat in de nieuwe communicatiecampagne van de supermarktketen wordt gecommuniceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in