‘Perla is verantwoorde koffie’
Vandaag is bovendien de website www.ah.nl/perla geïntroduceerd. Op deze site kunnen klanten achterhalen van welke koffieboeren hun pak Perla-koffie afkomstig is. Voor deze vers gebrande en gemalen koffie gebruikt Albert Heijn alleen maar koffie die conform de richtlijnen van Utz Kapeh is ingekocht en dus op een verantwoorde wijze is geproduceerd.
Door het invoeren van het type koffie en de houdbaarheidscode van hun pak koffie op de website www.ah.nl/perla is het voor klanten mogelijk om precies te achterhalen van welke koffieboeren hun koffie afkomstig is. Deze traceerbaarheid voor de klant is uniek in de branche, aldus Albert Heijn, omdat koffie vaak via tussenhandelaren wordt gekocht en niet rechtstreeks bij de boer.
Onder het motto ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’ start de supermarktketen deze week ook haar nieuwe communicatiecampagne. In de campagne staat wekelijks een voordeel van boodschappen doen bij AH centraal. Perla-koffie is het eerste voordeel dat in de nieuwe communicatiecampagne van de supermarktketen wordt gecommuniceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid