Overslaan en naar de inhoud gaan

Pitcher, 'Tinder voor marketeers'

Communicatiebureau Woedend! Introduceert vandaag Pitcher; een app waarmee het mogelijk is snel een shortlist op te stellen van maximaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bureauprofielen zijn afkomstig van de website Amsterdam Ad Blog. Beide partijen zeggen het tijd te vinden voor een digitale oplossing die de bureau-oriëntatie vereenvoudigd.

‘De is de makkelijkste manier voor marketeers om een bureau-oriëntatie te doen en biedt een longlist met bijna 80 van de beste reclamebureaus van Amsterdam’, aldus de bedenkers. ‘In minder dan een minuut is je pitch opgezet en toont de app een selectie bureaus, afgestemd op jouw project. Na jouw persoonlijke selectie kun je ze direct benaderen voor een pitch – makkelijker kan niet. Tinder voor marketeers’. 

related partner content for mobile comes here

De Pitcher app wordt door de bedenkers gepresenteerd als de makkelijkste manier voor marketeers om een bureau-oriëntatie te doen. Direct op een Apple- of Android-apparaat stelt de gebruiker een pitch samen - merkcategorie, type campagne, pitchvergoeding - en daarna swipet de zoeker door een selectie van Amsterdamse bureaus. Elk bureau heeft een kort profiel met voorbeelden van hun laatste werk - net genoeg om een gevoel te krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in