Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick komt met online platform

Pickwick nodigt designers en theedrinkers uit om mee te denken over het kopje thee van morgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het theemerk gaat inzichten en ideeën van consumenten en ontwerpers verzamelen via het online Open Innovation Platform van RedesignMe. Dit platform is voor Pickwick een nieuwe manier om te zoeken naar inzichten over thee en het bekende theemerk.

related partner content for mobile comes here

Innovatie is belangrijk voor Pickwick, zo meldt het bedrijf. De nieuwste introductie van Fruit Wellness, de 100 procent natuurlijke fruitthee is hier een voorbeeld van. De innovatieve manier van kwalitatief onderzoek via online platforms, ook wel co-creatie genoemd, past daarom goed bij het merk. Consumenten en ontwerpers kunnen hun wensen en ideeën delen, waardoor er producten ontstaan die nog beter aansluiten bij de wensen en behoeften van theedrinkers.

Via een button op kom je op de website waar de Pickwick Challenge is uitgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in