Overslaan en naar de inhoud gaan

Pestweb beste kidscommercial

Pestweb is de winnaar van de eerste Nickelodeon Grote Reclame Prijs. Kinderen beoordeelden de commercial tezamen met een vakjury.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boris Hendriksen, VP Sales BE VIACOM: 'We hebben de prijs opgericht omdat er nog geen reclameprijs voor kinderen bestond. Nickelodeon richt zich op kinderen en wil de mening van kinderen daarom ook serieus nemen. Daarnaast wil Nickelodeon adverteerders motiveren om uitingen van kwaliteit te maken voor kinderen en goede commercials, die door kinderen gewaardeerd worden, belonen.'

related partner content for mobile comes here

De kinderjury bepaalde via een voorselectie welke acht commercials er in de finale kwamen. In de finale bepaalden de kinderjury, een vakjury en kinderen in het land de uiteindelijke winnaar.

De winnende commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De kinderjury is voorbereid op het beoordelen van de inzendingen met een media- en reclamewijsheid training. Tijdens deze training bepaalden de kinderen met elkaar op welke factoren ze de commercials zouden beoordelen. Deze factoren waren: grappig, interessant, duidelijk, origineel, eerlijk, en mooi gemaakt.

De commercial is in 2010 gemaakt door de HKU en werd van januari tot maart 2012 uitgezonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in