
‘De marketeer krijgt meer verantwoordelijkheden in het maken van duidelijke keuzes. Hij moet niet op elke nieuwe technologie duiken, puur omdat deze beschikbaar is’, zegt Weed (foto) in een interview met Marketing Week in Cannes, waar deze week het internationale reclamefestival wordt gehouden.
‘Uiteindelijk gaat het om consumenten bedienen en merken bouwen. Als je die twee dingen onthoudt als marketeer, dan helpt het je door deze uitdagende tijd. Natuurlijk moet je experimenteren, maar kijk vooral naar waar consumenten in contact willen komen met merken.’
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWOok Facebook-directeur Mark D’Arcy denkt er zo over. De director of global creative solutions zei tijdens een paneldebat in Cannes: ‘Je kan als merk niet alles doen, je moet dingen opofferen. Richt je op wat er echt toe doet.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee