
Lode Schaeffer, oprichter van Indie, ADCN-voorzitter én jurylid in Cannes geeft een inkijkje in het juryproces. Daarnaast praat hij over de Nederlandse winnaars in ‘zijn’ categorie Promo & Activation: ‘Waarom wachten tot het te laat is?’ van Dela / Ogilvy (zilver) en Amstel Trophy Can van DDB & Tribal Amsterdam (brons).
Overigens zond Indie dit jaar geen werk in namens Domino’s, waarmee het eerder dit jaar 4 Lampen won – dat deed het vorig jaar al. De (niet-)oogst: driemaal op de shortlist.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeGrand Prix-winnaar in de categorie Promo & Activation Lions werd de Braziliaanse orgaandonatiecampagne Immortal Fans http://adweek.it/10r9tDL.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee