Overslaan en naar de inhoud gaan

Bram Westenbrink marketingdirecteur Heineken NL

Met ingang van 1 juni is Bram Westenbrink (foto) de nieuwe marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Hans Böhm op, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Westenbrink begon in 2003 als managementrainee bij Heineken. Daarna heeft hij verschillende functies bekleed binnen Marketing en Horeca, waaronder zijn vorige post als marketingdirecteur Heineken Hongarije.

related partner content for mobile comes here

In zijn nieuwe rol zal Westenbrink zich richten op het verder uitbouwen van het merkenportfolio, de bier- en cidercategorie, en productinnovaties.

Global vs lokaal
In april sprak Tijdschrift voor Marketing met Hans Bohm over de global marketingorganisatie van het merk Heineken, waarbij Heineken Internationaal de contouren aangeeft van de campagnes, en nationale marketingafdelingen de campagnes mogen inkleuren. Het interview is .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in