
Westenbrink begon in 2003 als managementrainee bij Heineken. Daarna heeft hij verschillende functies bekleed binnen Marketing en Horeca, waaronder zijn vorige post als marketingdirecteur Heineken Hongarije.
In zijn nieuwe rol zal Westenbrink zich richten op het verder uitbouwen van het merkenportfolio, de bier- en cidercategorie, en productinnovaties.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOP
Global vs lokaal
In april sprak Tijdschrift voor Marketing met Hans Bohm over de global marketingorganisatie van het merk Heineken, waarbij Heineken Internationaal de contouren aangeeft van de campagnes, en nationale marketingafdelingen de campagnes mogen inkleuren. Het interview is hier terug te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee