Bram Westenbrink marketingdirecteur Heineken NL
Met ingang van 1 juni is Bram Westenbrink (foto) de nieuwe marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Hans Böhm op, die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Westenbrink begon in 2003 als managementrainee bij Heineken. Daarna heeft hij verschillende functies bekleed binnen Marketing en Horeca, waaronder zijn vorige post als marketingdirecteur Heineken Hongarije.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In zijn nieuwe rol zal Westenbrink zich richten op het verder uitbouwen van het merkenportfolio, de bier- en cidercategorie, en productinnovaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Global vs lokaal
In april sprak Tijdschrift voor Marketing met Hans Bohm over de global marketingorganisatie van het merk Heineken, waarbij Heineken Internationaal de contouren aangeeft van de campagnes, en nationale marketingafdelingen de campagnes mogen inkleuren. Het interview is hier terug te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid