Overslaan en naar de inhoud gaan

PaperMints wint NCE Award

PaperMints won vorige week de NCE Award voor de beste introductie van vierde editie van de NCE (National Convenience Event), het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PaperMints won vorige week de NCE Award voor de beste introductie van vierde editie van de NCE (National Convenience Event), het vakevenement voor de out-of-home markt in de Brabanthallen te ’s-Hertogenbosch, de NCE Award voor beste introductie van product, dienst of concept is uitgereikt aan PaperMints. De vakjury is, in samenwerking met TNS NIPO tot de conclusie gekomen dat het product Papermints het afgelopen jaar (maart 2003 – maart 2004) de beste introductie is geweest in de markt die zich kenmerkt door gemaksconsumptie.

related partner content for mobile comes here

De out-of-home markt bestaat naast retail en horeca en is een markt die zich nog sterk aan het ontwikkelen en professionaliseren is. Daar waar andere markten stagneren of zelfs verkleinen, is de out-of-home markt nog steeds groeiende: steeds meer verkooppunten, formules en concepten gaan zich (al dan niet aanvullend) op gemaksconsumptie richten. Verkooppunten die tot out-of-home gerekend worden zijn: benzinestations, tabak/gemakszaken, kiosken, kantines, bioscopen, recreatie verkooppunten, etc.
Met de jaarlijkse uitreiking van de NCE Award wil de organisatie, BV NCE, een bijdrage leveren aan de professionalisering van de markt. Op het vakevenement worden veel nieuwe producten en concepten getoond. Aangezien een vakevenement hét platform is om nieuwe producten te lanceren, heeft het NCE ook dit jaar weer enkele landelijke primeurs in huis.

De NCE Award is toegekend op basis van vier criteria:

  • Introductie van maart 2003 tot en met maart 2004
  • Vernieuwend
  • Marge verhogend
  • Omzetverhogend
  • Verbredend De genomineerden, naast PaperMints, voor de award waren: Uniq Nederland met hun koffiebroodjes, The Cardclub met hun vernieuwende kaarten, Hero Nederland bv met hun Fruit2day, Stichting Nederland Schoon met hun afvalzakjes ‘SnelWeg’ en Chiquita Nederland met hun bananenconcept. Drie van de genomineerde producten zijn door TNS NIPO voorgelegd aan een aantal consumenten. Conclusie was dat Papermints het meest vernieuwende product is en dat de onderzochte producten met name goed scoren binnen de out-of-home markt. Naast de NCE Award voor beste introductie, is ook de award voor beste stand uitgereikt. De beker ging naar Masterfoods Veghel bv (Mars).
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in