Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Op de woonboulevard is de klantreis nog steeds stuk’

Ditmaal in CMOtalk: Jeremiah Albinus van fonQ, die verwacht dat Amazons komst tot een shake-out onder Nederlandse webretailers zal leiden.
Jeremiah Albinus, cmo van fonQ
Jeremiah Albinus, cmo van fonQ
Jeremiah Albinus, cmo van fonQ
Jeremiah Albinus, cmo van fonQ

Betekent de komst van Amazon naar Nederland de doodsteek voor Nederlandse online retail?

‘Zo zou ik het niet noemen, wel een wake-up call. Anderhalf jaar geleden besloten wij daarom tot een strategiewijziging. We hebben onze propositie aangepast, zowel in de belofte als in de bewijsvoering, met de focus op alles in en om het huis. Dat heeft gezorgd voor rationalisatie van het assortiment en gewijzigde communicatie. We zijn er klaar voor. Amazon was voor ons eerder een stok achter de deur om ons nog meer te onderscheiden, maar dat het een aardverschuiving gaat betekenen voor de Nederlandse retail, dat is een feit.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in