Overslaan en naar de inhoud gaan

Second Opinion voegt Joosen en Nassar toe aan team van experts

Second Opinion is een nieuwe adviesplatform waar beslissers in marketing, communicatie en innovatie plannen kunnen laten toetsen.
Yvonne Nassar Annemarie Joosen
Yvonne Nassar Annemarie Joosen

Het initiatief van Jeroen de Bakker, dat afgelopen november is live gegaan, verwelkomt twee nieuwe (internationale) experts: Annemarie Joosen en Yvonne Nassar. Via Second Opinion zijn ze meerdere keren per jaar beschikbaar voor een een-op-een gesprek. Met de toevoeging van het duo komt het totaal aan Second Opinion-experts op zeventien.

related partner content for mobile comes here

Joosen vervulde marketingtaken bij onder meer Dunnhumby (Tesco) in London, bol.com en de Nederlandse Staatsloterij. Zes jaar geleden begon ze als Head of Marketing bij Marktplaats en werd vervolgens CMO van zowel Marktplaats als zusterplatform Tweedehands. Sinds afgelopen maand werkt zij als director strategy & innovationa a.i. bij creatief online Marketingbureau Timm & Pimm. Joosen is beschikbaar om mee te kijken naar jaarplannen, innovatie-voorstellen, merkpositioneringen en digitale strategieën.

Nassar heeft een achtergrond in de hospitality branche en zakelijke dienstverlening. Ze werkte onder meer als director marketing Europe bij Dolce Hotels & Resorts in Parijs en heeft in Nederland en Engeland internationale marketing- en salesafdelingen opgezet. Momenteel werkt ze als head of customer strategy & marketing bij RAI Amsterdam. Zij is via Second Opinion een paar keer per jaar beschikbaar om een blik te werpen op marketingstrategieën, (digitale) marketingplannen, innovatie-voorstellen en belevingsconcepten.

Onder de zeventien experts die zich inmiddels bij Second Opinion hebben aangesloten, bevinden zich onder meer René Repko, Janneke Niessen, Alfred Levi, Ronald Voorn, Jacqueline Post, Diederick Koopal en Jim Stolze. 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in