Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Amstel en Brand in BeerTender

Naast Heineken zijn nu ook de merken Amstel en Brand in speciale BeerTender fustjes te verkrijgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de Heineken BeerTender fustjes zijn er inmiddels 1.000.000 verkocht, claimt de brouwer die de thuistap samen met Krups in maart dit jaar introduceerde. De eerste Amstel en Brand BeerTender fustjes zijn vanaf eind oktober te koop.

related partner content for mobile comes here

‘Na de introductie van BeerTender en de bijbehorende Heineken fustjes, is het logisch dat we nu ook onze andere twee grote merken Amstel en Brand in BeerTender introduceren’,. zegt marketingdirecteur Peter Vertregt van Heineken Brouwerijen. ‘Amstel en Brand zijn geliefde biermerken op de Nederlandse markt, met beiden een grote schare liefhebbers.’

De introductie wordt ondersteund door een tv-campagne, een viraal internetspel en in Limburg met een abricampagne rond Brand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in