PR-Talentenprijs: mobiel belgedrag aangepakt


Nieuw dit jaar is dat ook studenten van professionele communicatieopleidingen mee kunnen doen aan het professional game. De wedstrijd wordt gesponsord door de Nederlandse Spoorwegen, T-Mobile en vakblad Communicatie.
Tien hogescholen hebben zich aangemeld en ruim 1200 studenten zullen zich over de case buigen.
In de landelijke voorronde worden alle plannen beoordeeld door een professionele jury, bestaande uit deskundigen met specifieke kennis op het gebied van public relations, overheidscommunicatie en de branche, onder leiding van Betteke van Ruler, hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam. Zij selecteren een aantal groepjes die het tegen elkaar opnemen in de finale. De finale vindt plaats op 28 april 2005 op het hoofdkantoor van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan Hulzen organiseert sinds 1996 deze jaarlijkse prijs voor jong PR-talent. Doelstelling is studenten die een communicatieopleiding volgen, in competitieverband de gelegenheid te bieden theoretische kennis in de praktijk toe te passen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid