Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-Talentenprijs: mobiel belgedrag aangepakt

Dit jaar vindt de tiende Van Hulzen PR-Talentenprijs plaats. In teams strijden studenten om de titel ‘PR-talent van het jaar 2005’, en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw dit jaar is dat ook studenten van professionele communicatieopleidingen mee kunnen doen aan het professional game. De wedstrijd wordt gesponsord door de Nederlandse Spoorwegen, T-Mobile en vakblad Communicatie.
Tien hogescholen hebben zich aangemeld en ruim 1200 studenten zullen zich over de case buigen.

related partner content for mobile comes here

In de landelijke voorronde worden alle plannen beoordeeld door een professionele jury, bestaande uit deskundigen met specifieke kennis op het gebied van public relations, overheidscommunicatie en de branche, onder leiding van Betteke van Ruler, hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam. Zij selecteren een aantal groepjes die het tegen elkaar opnemen in de finale. De finale vindt plaats op 28 april 2005 op het hoofdkantoor van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht.

Van Hulzen organiseert sinds 1996 deze voor jong PR-talent. Doelstelling is studenten die een communicatieopleiding volgen, in competitieverband de gelegenheid te bieden theoretische kennis in de praktijk toe te passen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in