ChristenUnie hekelt Cup-a-Soup reclame
De ChristenUnie moet niets hebben van de nieuwe commercials van Cup-a-Soup. De partij is boos over beelden van golfende ondernemers die hun…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook hoeren die hun activiteiten even 'plat leggen' voor een loze liefdesverklaring verpesten volgens de partij de goede smaak in de reclame. Als tegenzet biedt de ChristenUnie producent Unox de 'Doe-normaal-cup' aan. Dat is een variant op het door de Tweede-Kamerfractie voorgestelde justitiële 'Doe-normaal-bevel'. Normaal doen is iets van goede smaak, vindt de ChristenUnie. Het partijbureau wil de cup binnenkort aan Unox overhandigen (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid