Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoge scores voor huis-aan-huiskranten

Huis-aan-huiskranten hebben een bijzonder hoog bereik. De uitgaven van Wegener scoren daarbij opvallend beter dan andere.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek door R&M Matrix in opdracht van Wegener Huis-aan-huiskranten. Het bureau heeft vanaf april 2004 binnen het verspreidingsgebied van deze uitgever in totaal 26.000 respondenten van 13 jaar en ouder telefonisch ondervraagd. Bij het onderzoek waren lezers van in totaal 462 titels betrokken, waaronder 182 van Wegener Huis-aan-huiskranten.

related partner content for mobile comes here

Het overgrote deel (92 procent) van de ondervraagden geeft aan ‘wel eens’ een huis-aan-huiskrant in te zien. Gemiddeld wordt een willekeurig nummer van een huis-aan-huiskrant door 84 procent van de ondervraagden gelezen.
Naar leeftijd, geslacht, inkomen en opleidingsniveau vormen de lezers van huis-aan-huiskranten een vrijwel evenredige afspiegeling van de totale populatie.

Met een totaal bereik van 81 procent en een gemiddeld bereik van 66 procent liggen de bereikcijfers van de huis-aan-huiskranten van Wegener gemiddeld hoger dan die van de concurrent. Met de titels van Wegener Huis-aan-huiskranten worden 8 van de 10 personen bereikt die dagelijks de boodschappen doen, wordt 77 procent van de jongeren (1,7 miljoen consumenten) en ruim 2,1 miljoen hoger opgeleide consumenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in