Synergie biedt The Brand Evolution
Met The Brand Evolution wil het bureau de continue ontwikkeling van het merk centraal stellen. Daarbij neemt zij het proces dat klanten doorlopen bij het ontwikkelen van een merk als uitgangspunt voor de creatieve dienstverlening. In de nieuwe businessformule breidt Synergie haar dienstenpakket verder uit met diensten op het gebied van idee- en conceptontwikkeling en resultaatmeting. Kerncomponenten van de dienstverlening blijven: strategie, concept en creatie.
Verder is de oude huisstijl van Synergie overboord gegooid, omdat deze onvoldoende de ambitie en de kernwaarden van Communicatiebureau Synergie symboliseerde. Die kernwaarden zijn groei, plezier en creativiteit.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet Utrechtse bureau startte 10 jaar geleden in de studentenkamer van heao-ers Bjorn Veenstra en Joris van Zoelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid