Overslaan en naar de inhoud gaan

Synergie biedt The Brand Evolution

Communicatiebureau Synergie viert het 10-jarig bestaan met de introductie van een nieuwe businessformule (The Brand Evolution) en een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met The Brand Evolution wil het bureau de continue ontwikkeling van het merk centraal stellen. Daarbij neemt zij het proces dat klanten doorlopen bij het ontwikkelen van een merk als uitgangspunt voor de creatieve dienstverlening. In de nieuwe businessformule breidt Synergie haar dienstenpakket verder uit met diensten op het gebied van idee- en conceptontwikkeling en resultaatmeting. Kerncomponenten van de dienstverlening blijven: strategie, concept en creatie.

related partner content for mobile comes here

Verder is de oude huisstijl van Synergie overboord gegooid, omdat deze onvoldoende de ambitie en de kernwaarden van Communicatiebureau Synergie symboliseerde. Die kernwaarden zijn groei, plezier en creativiteit.

Het Utrechtse bureau startte 10 jaar geleden in de studentenkamer van heao-ers Bjorn Veenstra en Joris van Zoelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in