Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote inkomensgroei Omnicom

Het inkomen van Omnicom is in het derde kwartaal van dit jaar met 14 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2003 naar 2,3…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook de nettowinst steeg: 17 procent naar 145,3 miljoen dollar. Ceo John Wren toonde in een toelichting zijn tevredenheid, maar wilde nog niets loslaten over het vierde kwartaal. Evenals WPP-baas Sir Martin Sorrell sprak hij van de ‘onzekerheid omtrent de uitkomst van de presidentsverkiezingen’.

related partner content for mobile comes here

De organische groei was 8,4 procent in het derde kwartaal. Alleen in Groot-Brittannië en Frankrijk bleef de groei achter, meldt Omnicom (moeder van BBDO< TBWA en DDB). Die trend zou zich daar in het vierde kwartaal doorzetten.

Over de eerste drie kwartalen bekeken was er een nettowinst van 487 miljoen dollar en een groei van het bureau-inkomen van 14 procent naar bijna 7 miljard dollar (Adweek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in