Overslaan en naar de inhoud gaan

Online leerplatform Squla komt met campagne 'waar halen ze het vandaan?'

In de campagne verrassen kinderen hun ouders met slimme opmerkingen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Squla is een online leerplatform waar kinderen spelenderwijs kunnen oefenen met alle vakken van de basisschool. In de eerste maanden van 2018 begint het merk een nieuwe campagne waarmee ze het platform onder de aandacht van ouders brengen. De campagne bestaat onder andere uit een tv-commercial en uitingen op social media. Alle content is gemaakt door Boomerang Agency.

related partner content for mobile comes here

In de tv-commercial staat de vraag ‘waar halen ze het vandaan?’ centraal. In de spot wordt duidelijk hoe eenvoudig kinderen via Squla hun kennis kunnen uitbreiden.

Creditlijst:

Company: Boomerang Agency

Client: Squla

Verantwoordelijk bij klant: Inge Verberk, Tijntje Louwers

Concept: Frits Taberima, Rico de Lange, Eldin Fetahovic, Robbert Maruanija, Diederik de Winter, Maurice van Berkel, Vera Weijers

Strategie: Nelleke Koops

Regie: Frits Taberima

Executive producer: Fikret Fetahovic

Camera: Ruzbeh Babol

Styling: Fleur van Ledden Hulsebosch

Setdresser: Tessa Beijer

Project Manager: Lior Tsuff

Producer: Kim Trap

Editor: Steven Kuijs

Audio Post Production: Soundsright

Account Manager: Milo Duyff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Pim Smit

Ha mensen,
Is de ijs
verkoper niet de bekendste en originele?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in