Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Radioadverteerder v/h Jaar bekend

Telfort (Mindshare), CZ (ZenithOptimedia) en Hornbach (Stroom Mediacommunicatie) zijn genomineerd voor de award Radioadverteerder van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 11 juni worden zes Radio Advertising Awards uitgereikt. De jury, bestaande uit Niels van Altena (Ster), Dennis Landman (Sky Radio Group), Herman ten Cate (100% NL), Rob Beijersbergen (Q-music) en Joris van der Pol (538 Groep), nomineerde naast drie adverteerders ook drie mediaplanners. Patrick Horstman (Mindshare), Myrka Beekhuizen (Mindshare) en Iris de Graaf (Vizeum) maken kans op de nieuwe titel beste Radioplanner van het jaar.

related partner content for mobile comes here

RAB heeft aan de mediabureaus gevraagd om hun adverteerders en radioplanners voor te dragen aan de hand van een lijst met criteria. De radiozenders beoordeelden de inzendingen daarna op basis van de motivatie van de bureaus en gebruikten hun eigen kennis en ervaring met de adverteerders en de planners. Van de shortlist koos de jury uiteindelijk drie genomineerden.

Naast de beste radioadverteerder en radioplanner, bekroont de jury ook creatie, in de categorieën profit, non-profit en inhaker. Het publiek kiest uiteindelijk de winnaar van de zesde award, die van beste radiocommercial, via .

Foto: Flickr CC ()

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in