NIMA B2B Marketing Event
Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.
Nederland is een prachtig marketingland, en B2B Marketing hoort daarbij. Daarom staat het B2B Marketing Event, georganiseerd door het NIMA B2B-bestuur, op 8 oktober a.s. in het teken van praktische inspiratie door en voor B2B Marketeers.
Tijdens het B2B Marketing Event komen cases en verhalen aan bod waar we "the good, the bad én the ugly" uit de praktijk delen. Met 12 cases van ervaren B2B-marketeers van o.a. Auping, DSM, Philips en AFAS.
Speciale keynotes worden verzorgd door Les Binet en Gerard Kemkers.
Het B2B Marketing Event is geen webinar, geen Zoom, maar een complete digitale ervaring. Nieuw, verrassend en interactief.
Benieuwd naar het programma, de sprekers of andere mogelijkheden? Kijk rond op de event website en schrijf je nu in voor het evenement!
Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid