Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw op MARCOM14: de Start-up Truck

Deze 8 start-ups willen de marketingcommunicatiebranche opschudden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maak tijdens MARCOM14 kennis met innovatieve start-ups in de marketingcommunicatie. Ze krijgen een truck tot hun beschikking om hun visie te kunnen delen met het publiek.

related partner content for mobile comes here

De 8 deelnemende bedrijven zijn (een geheel nieuwe conference-call-dienst), (virtual reality ervaringen)  (mobiele activatie games), (tracking van klantdata voor het MKB),  (online magazine software),  (nieuw videodeelplatform),  (vrienden verkopen producten aan vrienden) en  (linkdirectory 2.0)

De start-ups geven 2 dagen lang seminars in de Startup Truck. Daarnaast kun je ze spreken in de Startup netwerktuin, die naast het theater ligt.

Op 3 juni vindt er naast de Start-up Truck bovendien het Het ‘startup in de MARCOM branche’ debat plaats, met onder andere Herman Kienhuis en Thijs Gitmans van Peak Capital II. 

Moderator is Jelle Kolleman. Het debat zal gaan over hoe te slagen als start-up, maar ook hoe gevestigde partijen interessante start-ups aan zich kunnen binden om te helpen innoveren en te groeien. Het debat start om 15:00 uur.

Kijk voor meer informatie op 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in